Interaktywny podgląd VI

Forum poświęcone projektowi opracowania interfejsu do tworzenia podglądu plików VI
Erwin
Posty: 4
Rejestracja: 15 cze 2007 00:00
Lokalizacja: Kraków/Milan

Interaktywny podgląd VI

Post autor: Erwin »

Wyglada to ciekawie, ja bym poszedl na calosc i zwrocil sie do polskiego oddzialu o udostempnienie serwera.
Ewentualnie porozmiawiac z ludzmi z NI na jedym ze szkolen organizowanych przez nich, w Krakowie mamy je cyklicznie.
bogdani
Administrator
Posty: 1315
Rejestracja: 30 lip 2003 00:00
Wersja środowiska: LabVIEW 2015
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Interaktywny podgląd VI

Post autor: bogdani »

Witam

Czy ten projekt jeszcze żyje, czy już umarł. Pomysł świetny, realizacja już zaczęta, ale jakby zapał zmalał, chyba że coś się dzieje, a tego nie widać.

bogdani
Ktoś ci pomógł na forum? Podziękuj dając pochwałę.

Obrazek Obrazek Obrazek
vugie
Posty: 383
Rejestracja: 17 lis 2006 00:00
Wersja środowiska: LabVIEW 2009
Lokalizacja: Warszawa

Interaktywny podgląd VI

Post autor: vugie »

Nie widać :)
vugie
Posty: 383
Rejestracja: 17 lis 2006 00:00
Wersja środowiska: LabVIEW 2009
Lokalizacja: Warszawa

Re: Interaktywny podgląd VI

Post autor: vugie »

W dowód na to, że projekt żyje i nie umarł prezentuję co następuje:

[flash width=600 height=300]http://vugie.republika.pl/mult/mult.swf[/flash]

Podgląd jest oczywiście wygenerowany automatycznie - podaję ścieżkę do VI, żądaną szerokość i wysokość flashki i takowa się generuje.
Menu jest rzecz jasna okropne, więc wyjaśniam: pierwsze dwa guziczki (lewy-górny róg - tam są) przełączają pomiędzy diagramem i panelem. Działanie drugich stanie się jasne dla każdego kiedy wyjaśnię że rysunki przedstawiają lupy. Diagram, który zrobiłem tak żeby się nie mieścił, można przesuwać klikając LKM w dowolnym miejscu i ciągnąc. Case'y przełącza się tak jak w LV (może być dowolny poziom zagnieżdżenia). To co pojawia się w dymkach jest tymczasowe i będzie konfigurowalne.

Pokazuję tylko wynik działania programu, bo sam program nie nadaje się jeszcze do pokazywania...
Ostatnio zmieniony 19 gru 2007 16:38 przez vugie, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Mikrobi
Posty: 1210
Rejestracja: 08 paź 2003 00:00
Wersja środowiska: LabVIEW 2017

Interaktywny podgląd VI

Post autor: Mikrobi »

Jak mawiają saperzy:

"Dla mnie bomba."
pozdrawiam
Mikrobi

LabVIEW Champion, CLD, CPI
Awatar użytkownika
jogurt_owocowy
Posty: 1317
Rejestracja: 30 lis 2004 00:00
Wersja środowiska: LabVIEW 2015
Lokalizacja: Kraków

Re: Interaktywny podgląd VI

Post autor: jogurt_owocowy »

=D>
(Składam reklamację - to coś wyżej to miała być buźka bijąca brawo!)
A tak na poważnie, to widać, że gra jest warta świeczki. Brawo vugie!
Ostatnio zmieniony 20 gru 2007 10:35 przez jogurt_owocowy, łącznie zmieniany 1 raz.
vugie
Posty: 383
Rejestracja: 17 lis 2006 00:00
Wersja środowiska: LabVIEW 2009
Lokalizacja: Warszawa

Re: Interaktywny podgląd VI

Post autor: vugie »

Bry
Podszlifowałem kod na tyle, że można go już pokazać bez większego wstydu, aczkolwiek cały czas jest to wersja testowa, bez żadnego specjalnego interfejsu. Działa tak:
Uruchamia się vipreview.vi, wprowadza ścieżkę VI do przetworzenia, ścieżkę docelową i nazwę, wielkość flashki i odpala się. Potem program trochę się namyśla (czasem nawet dosyć długo) i wypluwa w katalogu docelowym mnóstwo plików, między którymi jest swf i html.
Ciągle jest sporo błędów i niedoróbek. Wywala się np. przy FlatSequence (wiem dlaczego), albo pojawiają się dymki od obiektów na ukrytych case'ach (nie wiem dlaczego) i parę innych rzeczy. Walczę.
vugie
Posty: 383
Rejestracja: 17 lis 2006 00:00
Wersja środowiska: LabVIEW 2009
Lokalizacja: Warszawa

Interaktywny podgląd VI

Post autor: vugie »

Trochę się za siebie wziąłem, no i jest nowa wersja. Nie chce mi się dwa razy pisać tego samego, więc szczegóły tu.
Ostatnio zmieniony 13 lut 2009 13:19 przez vugie, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ