Strona 1 z 1
Zmiena właściwosci elementów clustra
: 02 lut 2010 19:49
autor: celsjsuz
Witam ... Od nie dawna grzebie coś w LabView ( wersja 8.0) wiec z góry proszę o wyrozumiałość. Otórz docelowo moj projekt będzie zbierał dane z multimetru Keithley 2701... będzie to 20 kanałów pomiaru temperatury. Oto wymyśliłem sobie 20 bargrafów zamkniętych w clustrze, dla których chialbym zmieniac wartość maksymalna podziałki (zależnie od podłączonej termopary). Na moim poziomi mozna by było to zrobić przez "property node" od każdego z elementów clastra. Ale czy przy założeniu, że wyskalowanie dla wszystkich bargrafów było by takie same - czy dałoby się to zrobić łatwiej, prościej, bardziej przejrzyście
P.S. Znalazłem gdzieś w internecie wywołanie referencji elementów clustra i odwołanie sie do nich przez property node w petli... nie ma tam jednak interesującej mnie właściwości "scale -> Range -> Maximum
Zmiena właściwosci elementów clustra
: 02 lut 2010 22:23
autor: Cuspy1
Witam,
Aby uzyskać właściwości specyficzne dla Twojej kontrolki możesz podpiąć jej referencję do funkcji "To More Specific Class" z palety "Application Control".
Do wejścia "Target Class" podepnij referencję do jednego z elementów klastra (Twojego bargrafu) lub stwórz sobie stałą i wybierz klasę ręcznie.
Mam nadzieję, że metoda okaże się pomocna.
Pozdrawiam,
Re: Zmiena właściwosci elementów clustra
: 03 lut 2010 19:41
autor: celsjsuz
Próbowałem podanych sposobów ... jednak bez powodzenia. czy ktoś z szanownych forumowiczów mógłby podrzucić jakiś przykład, Vi'a gdzie zastosowany jest opisany wyżej sposób modyfikowania własciwości elementów klastra
Re: Zmiena właściwosci elementów clustra
: 03 lut 2010 20:16
autor: jogurt_owocowy
Proszę bardzo. Przykład obrazkowy, bo nie mam wersji 8.0.

- changing properties of controls in cluster.png (3.03 KiB) Przejrzano 5414 razy
Pozdrawiam
PS. Podpowiedź do konfiguracji stałej:
Generic -> GObject -> Control -> Numeric -> NumericWithScale -> Slide
Re: Zmiena właściwosci elementów clustra
: 03 lut 2010 21:22
autor: celsjsuz
He He działa . . . Teraz jak na to patrze, to wydaje się proste. Mam pytanie.. Czy jest jakiś manual, w którym opisane są klasy obiektów i jak się pośród nich poruszać?